Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44685
Назва: Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємства
Автори: Бубенець, І. Г.
Кривокінь, А. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Бубенець І. Г., Кривокінь А. В. Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 126-128
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44685
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-127-129.pdf130 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.