Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44685
Title: Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємства
Authors: Бубенець, І. Г.
Кривокінь, А. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бубенець І. Г., Кривокінь А. В. Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 126-128
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44685
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-127-129.pdf130 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.