Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44685
Название: Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємства
Авторы: Бубенець, І. Г.
Кривокінь, А. В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Бубенець І. Г., Кривокінь А. В. Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 126-128
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44685
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-127-129.pdf130 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.