Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18219
Назва: Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту
Автори: Чміль, Г. Л.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 10 листопада 2022 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С 179-182.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18219
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chmil_H_L_mk_11_2022.pdf731.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.