Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18219
Название: Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту
Авторы: Чміль, Г. Л.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 10 листопада 2022 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С 179-182.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18219
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chmil_H_L_mk_11_2022.pdf731.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.