Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.date.accessioned2022-12-14T21:43:39Z-
dc.date.available2022-12-14T21:43:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 10 листопада 2022 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С 179-182.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18219-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleDigital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збутуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chmil_H_L_mk_11_2022.pdf731.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.