Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18219
Title: Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту
Authors: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Чміль Г. Л. Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 10 листопада 2022 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С 179-182.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18219
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chmil_H_L_mk_11_2022.pdf731.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.