Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16726
Назва: | Освіта і господарський розвиток: теоретико-методологічне осмислення базових категорій |
Інші назви: | Education and economic development: Theoretical and methodological comprehension of basic categories. Образование и хозяйственное развитие: Теоретико-методологическое осмысление базовых категорий. |
Автори: | Савицька, Н. Л. |
Ключові слова: | освіта;господарський розвиток;сфера освіти;освітні послуги;університет;стейкхолдери;образование;хозяйственное развитие;сфера образования;образовательные услуги;университет;стейкхолдеры;education;economic development;field education;educational services;university;stakeholders |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Савицька Н. Л. Освіта і господарський розвиток: теоретико-методологічне осмислення базових категорій. Економіка. Управління. Інновації. Випуск № 2 (12), 2014. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено теоретико-методологічне осмислення базових категорій взаємовпливу та взаємозв’язку освіти та господарського розвитку. Визначено поняття господарського розвитку, умови перетворення освіти у сферу господарського розвитку, наведена характеристика освітніх послуг як продукту виробництва. Запропоновано застосування методології інституціональної теорії до аналізу економічних відносин між зовнішніми і внутрішніми стейкхолдерами сфери освіти. В статье осуществлено теоретико-методологическое осмысление базисных категорий взаимовлияния и взаимосвязи образования и хозяйственного развития. Определены понятие хозяйственного развития, условия превращения образования в сферу хозяйственного развития, дана характеристика образовательных услуг как продукта производства. Предложено использование методологии институциональной теории к анализу экономических отношений между внешними и внутренними стейкхолдерами сферы образования. The article presents the theoretical and methodological understanding of the basic categories of mutual influence and interaction between education and economic development. The notion of economic development, the conditions of the transformation of education in economic development, given the characteristics of educational services as product manufacturing are defined. It was proposed the use of the methodology of institutional theory to the analysis of economic relations between the internal and external stakeholders of education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16726 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Savyts_ka_Osvita_hospodars_kyy_rozvytok_2014_2.pdf | 174.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.