Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н. Л.-
dc.date.accessioned2022-12-03T12:58:13Z-
dc.date.available2022-12-03T12:58:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л. Освіта і господарський розвиток: теоретико-методологічне осмислення базових категорій. Економіка. Управління. Інновації. Випуск № 2 (12), 2014.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16726-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретико-методологічне осмислення базових категорій взаємовпливу та взаємозв’язку освіти та господарського розвитку. Визначено поняття господарського розвитку, умови перетворення освіти у сферу господарського розвитку, наведена характеристика освітніх послуг як продукту виробництва. Запропоновано застосування методології інституціональної теорії до аналізу економічних відносин між зовнішніми і внутрішніми стейкхолдерами сфери освіти.uk_UA
dc.description.abstractВ статье осуществлено теоретико-методологическое осмысление базисных категорий взаимовлияния и взаимосвязи образования и хозяйственного развития. Определены понятие хозяйственного развития, условия превращения образования в сферу хозяйственного развития, дана характеристика образовательных услуг как продукта производства. Предложено использование методологии институциональной теории к анализу экономических отношений между внешними и внутренними стейкхолдерами сферы образования.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the theoretical and methodological understanding of the basic categories of mutual influence and interaction between education and economic development. The notion of economic development, the conditions of the transformation of education in economic development, given the characteristics of educational services as product manufacturing are defined. It was proposed the use of the methodology of institutional theory to the analysis of economic relations between the internal and external stakeholders of education.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectгосподарський розвитокuk_UA
dc.subjectсфера освітиuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectхозяйственное развитиеuk_UA
dc.subjectсфера образованияuk_UA
dc.subjectобразовательные услугиuk_UA
dc.subjectуниверситетuk_UA
dc.subjectстейкхолдерыuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjecteconomic developmentuk_UA
dc.subjectfield educationuk_UA
dc.subjecteducational servicesuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.subjectstakeholdersuk_UA
dc.titleОсвіта і господарський розвиток: теоретико-методологічне осмислення базових категорійuk_UA
dc.title.alternativeEducation and economic development: Theoretical and methodological comprehension of basic categories.uk_UA
dc.title.alternativeОбразование и хозяйственное развитие: Теоретико-методологическое осмысление базовых категорий.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts_ka_Osvita_hospodars_kyy_rozvytok_2014_2.pdf174.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.