Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 42 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Рекламна кампанія як інструмент модифікації поведінки покупцівШевченко, К. В.; Чміль, Г. Л.
2021Клієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесіСавицька, Н. Л.; Чміль, Г. Л.; Джгуташвілі, Н. М.
2022Економічна активність суб’єктів господарювання: концепт, сутність та видиКащена, Н. Б.; Чміль, Г. Л.; Остапенко, Р. М.
2022Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємстваЧміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2022Організаційно-управлінська модель комунікативної політики підприємстваЧміль, Г. Л.
2023Стратегічне управління біокластером на засадах ЗСПКащена, Н. Б.; Нестеренко, І. В.; Чміль, Г. Л.
2023Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Бубенець, І. Г.; Чміль, Г. Л.
2023Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCGПрядко, О.М.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2023Теоретичний базис стратегічного управління інноваційними кластерамиКащена, Н. Б.; Чміль, Г. Л.; Нестеренко, І. В.
2022Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринкЧміль, Г. Л.