Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/803
Название: Рекламна кампанія як інструмент модифікації поведінки покупців
Авторы: Чміль, Г. Л.
Научный руководитель: Шевченко, К. В.
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Рекламна кампанія як інструмент модифікації поведінки покупців. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року; наук. кер. Шевченко К. В. Харків: ДБТУ, 2021. С. 311-314.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/803
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-311-314.pdf417.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.