Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 31 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Конкурентоспроможний розвиток суб’єктів агробізнесу: теорія та практикаГацько, А. Ф.; Калініченко, С. М.; Іванова, Г. О.
2018«PR» як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємствНауменко, І. В.
2018Marketing study in the competitive positions of dairy industry enterprisesSavytska, N.L.; Chmil, H.L.; Redka, M.V.
2019Формування конкурентних переваг суб’єктів бізнесу через використання інструментарію PR-маркетингуМандич, О. В.
2011Діагностика потенціалу підприємства як основа його конкурентоспроможностіГаркуша, Н.М.; Сідорова, Т.О.; Руденко, І.В.
2011Розвиток персоналу як фактор конкурентоспроможності підприємстваНосова, О.В.; Маковоз, О.С.
2011Оцінка конкурентоспроможності підприємства з використанням графічного методуШинкар, С.М.
2017Імплементація конкурентних стратегій розвитку аграрних підприємствМандич, О. В.
2016PR-маркетинг як один з інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємствМандич, О.В.; Романюк, І. О.; Нікітіна, О. М.
2016Трудовий потенціал в структурі формування безпеки й конкурентоспроможності аграрного підприємстваРодіонов, О. В.; Родіонова, О. Ю.; Мірошниченко, П. І.; Родіонов, С. О.