Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13604
Title: «PR» як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємств
Other Titles: «PR» как один из инструментов рекламного менеджмента для обеспечения развития предприятий
«PR» as one of the tools of advertising management to ensure the development of enterprises
Authors: Науменко, І. В.
Keywords: PR-маркетинг;підприємство;економічний потенціал;розвиток підприємства;конкурентоспроможність;предприятие;экономический потенциал;развитие предприятия;конкурентоспособность;PR-Marketing;Enterprise;Economic Potential;Enterprise Development;Competitiveness
Issue Date: 2018
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Науменко І. В. «PR» як один з інструментів рекламного менеджменту для забезпечення розвитку підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 319-324.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;
Abstract: В статті звертається увага на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві в сучасних умовах. Наведено визначенні сутності, змісту, функцій і інструментарію даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму управління і оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Автори доводять, що «якісний» PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою в процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому.
В статье обращается внимание на особую актуальность создания PR-отдела на предприятии в современных условиях. Приведены определения сущности, содержания, функций и инструментария данной дефиниции, а также исследования проблемы формирования механизма управления и оценки эффективности PR современного отечественного предприятия. Авторы доказывают, что «качественный» PR, как один из основных элементов интегрированных маркетинговых коммуникаций, во многом способен повысить конкурентоспособность предприятий, поскольку выступает доминантой в процессе формирования эффективной маркетинговой стратегии, коммуникативной политики бизнеса в целом.
The article draws attention to the particular relevance of PR-department of the enterprise in modern conditions. An determining the nature, content, features and tools of the definitions and study on the formation mechanism of control and evaluate PR modern domestic enterprises. The authors argues that «quality» PR as one of the key elements of integrated marketing communications is largely able to enhance the competitiveness of enterprises, acting as dominant in the formation of an effective marketing strategy, business communication policy in general.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13604
Appears in Collections:Випуск 193: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35_193_2018.pdf359.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.