Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16712
Title: | PR-маркетинг як один з інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств |
Other Titles: | Pr-маркетинг как один из инструментов повышения конкурентоспособности предприятий PR-marketing as a tool for enhancing enterprise competitiveness |
Authors: | Мандич, О.В. Романюк, І. О. Нікітіна, О. М. |
Keywords: | PR-маркетинг;конкурентоспроможність;підприємство;фактори впливу;економічний розвиток підприємства;предприятие;факторы влияния;экономическое развитие предприятия;конкурентоспособность;PR-marketing;enterprise;influence;economic development enterprise;competitiveness |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Мандич О.В., Романюк І. О., Нікітіна О. М. PR-маркетинг як один з інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 177 «Економічні науки». 2016. С. 160-166. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 177; |
Abstract: | В статті звертається увага на особливу актуальність створення PR-відділу на
підприємстві в сучасних умовах. Наведено визначенні сутності, змісту, функцій і
інструментарію даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму
управління і оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Автори
доводять, що «якісний» PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових
комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств,
оскільки виступає домінантою в процесі формування ефективної маркетингової
стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому. В статье акцентируется внимание на особую актуальность создания PR-отдела на предприятии в современных условиях. Приведены определения сущности, содержания, функций и инструментария данной дефиниции, а также исследования проблемы формирования механизма управления и оценки эффективности PR современного отечественного предприятия. Авторы доказывают, что «качественный» PR, как один из основных элементов интегрированных маркетинговых коммуникаций, во многом способен повысить конкурентоспособность предприятий, поскольку выступает доминантой в процессе формирования эффективной маркетинговой стратегии, коммуникативной политики бизнеса в целом. The article draws attention to the particular relevance of PR-department of the enterprise in modern conditions. An determining the nature, content, features and tools of the definitions and study on the formation mechanism of control and evaluate PR modern domestic enterprises. The authors argues that "quality» PR as one of the key elements of integrated marketing communications is largely able to enhance the competitiveness of enterprises, acting as dominant in the formation of an effective marketing strategy, business communication policy in general. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16712 |
Appears in Collections: | Випуск 177: Економічні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21_177_2016.pdf | 365.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.