Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65090
Назва: Маркетингові інструменти у політиці просування аграрного підприємства
Автори: Бубенець, І. Г.
Ковальов, С. С.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Бубенець І. Г. , Ковальов С. С. Маркетингові інструменти у політиці просування аграрного підприємства. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 206-208.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65090
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_Marketynhovi_ instrumenty_206-208.pdf8.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.