Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65090
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorКовальов, С. С.-
dc.date.accessioned2025-04-17T09:09:56Z-
dc.date.available2025-04-17T09:09:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБубенець І. Г. , Ковальов С. С. Маркетингові інструменти у політиці просування аграрного підприємства. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 206-208.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65090-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпро: Університет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти у політиці просування аграрного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_Marketynhovi_ instrumenty_206-208.pdf8.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.