Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65090
Title: Маркетингові інструменти у політиці просування аграрного підприємства
Authors: Бубенець, І. Г.
Ковальов, С. С.
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля
Citation: Бубенець І. Г. , Ковальов С. С. Маркетингові інструменти у політиці просування аграрного підприємства. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 206-208.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65090
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_Marketynhovi_ instrumenty_206-208.pdf8.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.