Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61718
Назва: Розвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємств
Автори: Малік, М. Й.
Ніколюк, О. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: «Смугаста типографія»
Бібліографічний опис: Малік М. Й., Ніколюк О. В. Розвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємств. Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої пам'яті професора В. Я. Амбросова, 10 березня 2016 р. Харків: «Смугаста типографія». С. 27-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61718
Розташовується у зібраннях:Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy rozvytku ahrarnoi ekonomiky v umovakh hlobalizatsii_2016_11.pdf442.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.