Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалік, М. Й.-
dc.contributor.authorНіколюк, О. В.-
dc.date.accessioned2025-01-23T13:06:58Z-
dc.date.available2025-01-23T13:06:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМалік М. Й., Ніколюк О. В. Розвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємств. Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої пам'яті професора В. Я. Амбросова, 10 березня 2016 р. Харків: «Смугаста типографія». С. 27-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61718-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: «Смугаста типографія»uk_UA
dc.titleРозвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problemy rozvytku ahrarnoi ekonomiky v umovakh hlobalizatsii_2016_11.pdf442.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.