Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61718
Название: Розвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємств
Авторы: Малік, М. Й.
Ніколюк, О. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: «Смугаста типографія»
Библиографическое описание: Малік М. Й., Ніколюк О. В. Розвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємств. Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої пам'яті професора В. Я. Амбросова, 10 березня 2016 р. Харків: «Смугаста типографія». С. 27-29.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61718
Располагается в коллекциях:Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Problemy rozvytku ahrarnoi ekonomiky v umovakh hlobalizatsii_2016_11.pdf442.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.