Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61718
Title: Розвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємств
Authors: Малік, М. Й.
Ніколюк, О. В.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: «Смугаста типографія»
Citation: Малік М. Й., Ніколюк О. В. Розвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємств. Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої пам'яті професора В. Я. Амбросова, 10 березня 2016 р. Харків: «Смугаста типографія». С. 27-29.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61718
Appears in Collections:Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problemy rozvytku ahrarnoi ekonomiky v umovakh hlobalizatsii_2016_11.pdf442.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.