Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48212
Назва: Маркетинговий менеджмент підприємств АПК - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності
Автори: Пітель, Н. Я.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Пітель Н. Я. Маркетинговий менеджмент підприємств АПК - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): Виявлено основні проблеми формування системи маркетингового менеджменту та окреслено шляхи удосконалення маркетингової політики підприємств агропромислового комплексу - суб'сктів зовнішньоекономічної діяльності.
The basic problems of forming of the system of marketing management are educed and the ways of improvement of marketing policy of enterprises of agro industrial complex- subjects of foreign economic activity are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48212
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-39.pdf298.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.