Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПітель, Н. Я.-
dc.date.accessioned2024-02-27T08:45:34Z-
dc.date.available2024-02-27T08:45:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПітель Н. Я. Маркетинговий менеджмент підприємств АПК - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48212-
dc.description.abstractВиявлено основні проблеми формування системи маркетингового менеджменту та окреслено шляхи удосконалення маркетингової політики підприємств агропромислового комплексу - суб'сктів зовнішньоекономічної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe basic problems of forming of the system of marketing management are educed and the ways of improvement of marketing policy of enterprises of agro industrial complex- subjects of foreign economic activity are outlined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleМаркетинговий менеджмент підприємств АПК - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-39.pdf298.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.