Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48212
Название: Маркетинговий менеджмент підприємств АПК - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності
Авторы: Пітель, Н. Я.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Пітель Н. Я. Маркетинговий менеджмент підприємств АПК - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Краткий осмотр (реферат): Виявлено основні проблеми формування системи маркетингового менеджменту та окреслено шляхи удосконалення маркетингової політики підприємств агропромислового комплексу - суб'сктів зовнішньоекономічної діяльності.
The basic problems of forming of the system of marketing management are educed and the ways of improvement of marketing policy of enterprises of agro industrial complex- subjects of foreign economic activity are outlined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48212
Располагается в коллекциях:Випуск 113: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_113_2011-39.pdf298.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.