Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47969
Назва: Урахування особливостей розвитку підприємств в процесі маркетингового стратегічного планування*
Автори: Мельник, Ю. М.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Мельник Ю. М. Урахування особливостей розвитку підприємств в процесі маркетингового стратегічного планування*. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 99 «Економічні науки». 2010. С.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 99
Короткий огляд (реферат): Автором здійснено апробацію запропонованого підходу до вибору функціональних стратегій росту та екологічної стратегії з урахуваннями особливостей розвитку підприємства.
The author carries out approbation of the offered approach to a choice of functional strategy of growth and ecological strategy with allowance for features of enterprise development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47969
Розташовується у зібраннях:Випуск 99: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_99_2010-23.pdf145.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.