Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47969
Название: Урахування особливостей розвитку підприємств в процесі маркетингового стратегічного планування*
Авторы: Мельник, Ю. М.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Мельник Ю. М. Урахування особливостей розвитку підприємств в процесі маркетингового стратегічного планування*. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 99 «Економічні науки». 2010. С.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 99
Краткий осмотр (реферат): Автором здійснено апробацію запропонованого підходу до вибору функціональних стратегій росту та екологічної стратегії з урахуваннями особливостей розвитку підприємства.
The author carries out approbation of the offered approach to a choice of functional strategy of growth and ecological strategy with allowance for features of enterprise development.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47969
Располагается в коллекциях:Випуск 99: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_99_2010-23.pdf145.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.