Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Ю. М.-
dc.date.accessioned2024-02-23T13:12:24Z-
dc.date.available2024-02-23T13:12:24Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМельник Ю. М. Урахування особливостей розвитку підприємств в процесі маркетингового стратегічного планування*. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 99 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47969-
dc.description.abstractАвтором здійснено апробацію запропонованого підходу до вибору функціональних стратегій росту та екологічної стратегії з урахуваннями особливостей розвитку підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe author carries out approbation of the offered approach to a choice of functional strategy of growth and ecological strategy with allowance for features of enterprise development.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 99-
dc.titleУрахування особливостей розвитку підприємств в процесі маркетингового стратегічного планування*uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 99: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_99_2010-23.pdf145.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.