Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42531
Назва: Планування рекламної діяльності ринку туристично-рекреаційних послуг
Автори: Куніцин, С. В.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Куніцин С. В. Планування рекламної діяльності ринку туристично-рекреаційних послуг. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 190-198.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні підходи до підготовки та проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послуг. Розроблено рекомендації щодо послідовності планування рекламних компаній та визначення витрат на рекламу.
The theoretical going is considered near preparation and realization of advertising companies at the market of tourist-recreational services. Worked out to recommendation in relation to the sequence of planing of advertising companies and determination of charges on advertising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42531
Розташовується у зібраннях:Випуск 127: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_127_2012_28.pdf304 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.