Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42531
Название: Планування рекламної діяльності ринку туристично-рекреаційних послуг
Авторы: Куніцин, С. В.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Куніцин С. В. Планування рекламної діяльності ринку туристично-рекреаційних послуг. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 190-198.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні підходи до підготовки та проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послуг. Розроблено рекомендації щодо послідовності планування рекламних компаній та визначення витрат на рекламу.
The theoretical going is considered near preparation and realization of advertising companies at the market of tourist-recreational services. Worked out to recommendation in relation to the sequence of planing of advertising companies and determination of charges on advertising.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42531
Располагается в коллекциях:Випуск 127: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_127_2012_28.pdf304 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.