Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуніцин, С. В.-
dc.date.accessioned2023-11-20T08:23:21Z-
dc.date.available2023-11-20T08:23:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКуніцин С. В. Планування рекламної діяльності ринку туристично-рекреаційних послуг. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 190-198.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42531-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні підходи до підготовки та проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послуг. Розроблено рекомендації щодо послідовності планування рекламних компаній та визначення витрат на рекламу.uk_UA
dc.description.abstractThe theoretical going is considered near preparation and realization of advertising companies at the market of tourist-recreational services. Worked out to recommendation in relation to the sequence of planing of advertising companies and determination of charges on advertising.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127-
dc.titleПланування рекламної діяльності ринку туристично-рекреаційних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 127: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_127_2012_28.pdf304 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.