Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42531
Title: Планування рекламної діяльності ринку туристично-рекреаційних послуг
Authors: Куніцин, С. В.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Куніцин С. В. Планування рекламної діяльності ринку туристично-рекреаційних послуг. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 190-198.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Abstract: Розглянуто теоретичні підходи до підготовки та проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послуг. Розроблено рекомендації щодо послідовності планування рекламних компаній та визначення витрат на рекламу.
The theoretical going is considered near preparation and realization of advertising companies at the market of tourist-recreational services. Worked out to recommendation in relation to the sequence of planing of advertising companies and determination of charges on advertising.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42531
Appears in Collections:Випуск 127: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_127_2012_28.pdf304 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.