Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41416
Назва: Методи аналізування купівельного досвіду в маркетингу
Автори: Вовчанська, O. М.
Іванова, Л. О.
Балук, Н. Р.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Вовчанська O. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. Методи аналізування купівельного досвіду в маркетингу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 113-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41416
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_113-115.pdf539.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.