Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41416
Title: Методи аналізування купівельного досвіду в маркетингу
Authors: Вовчанська, O. М.
Іванова, Л. О.
Балук, Н. Р.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Вовчанська O. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. Методи аналізування купівельного досвіду в маркетингу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 113-115.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41416
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_113-115.pdf539.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.