Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41416
Название: Методи аналізування купівельного досвіду в маркетингу
Авторы: Вовчанська, O. М.
Іванова, Л. О.
Балук, Н. Р.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Вовчанська O. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. Методи аналізування купівельного досвіду в маркетингу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 113-115.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41416
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_113-115.pdf539.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.