Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38841
Название: Маркетингові інструменти формування ообистого бренду
Авторы: Прядко, О. М.
Сіренко, А. В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Прядко О. М., Сіренко А. В. Маркетингові інструменти формування ообистого бренду. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 246-247
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38841
Располагается в коллекциях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-247-248.pdf133.51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.