Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorСіренко, А. В.-
dc.date.accessioned2023-09-04T18:38:07Z-
dc.date.available2023-09-04T18:38:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Сіренко А. В. Маркетингові інструменти формування ообистого бренду. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 246-247uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38841-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти формування ообистого брендуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-247-248.pdf133.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.