Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21479
Назва: Маркетинг как инструмент повышения эффективности деятельности предприятия
Автори: Шлейко, В. В.
Науковий керівник : Исаченко, Е. М.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шлейко В. В. Маркетинг как инструмент повышения эффективности деятельности предприятия. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р.; науч. рук. Исаченко Е. М. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 249-252.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21479
ISBN: 978-617-7602-83-4
Розташовується у зібраннях:Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_90.pdf124.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.