Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorИсаченко, Е. М.-
dc.contributor.authorШлейко, В. В.-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:35:27Z-
dc.date.available2023-02-01T08:35:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШлейко В. В. Маркетинг как инструмент повышения эффективности деятельности предприятия. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р.; науч. рук. Исаченко Е. М. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 249-252.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21479-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетинг как инструмент повышения эффективности деятельности предприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_90.pdf124.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.