Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1652
Назва: | Використання міждисциплінарного підходу у викладанні російської мови як іноземної студентам 4-го курсу (навчання реферування) Using of interdisciplinary approach in teaching russian as a foreign language for the students of the fourth year (teaching abstracting) |
Автори: | Кравцова, Тетяна Анатоліївна Король, Аліна Валентинівна Муравйова, Олена Миколаївна |
Ключові слова: | російська мова;іноземний;інтернаціональний;спілкування;метод;міждисциплінарний;підхід;реферування;спеціальність;русский язык;иностранный;интернациональный;общение;метод;междисциплинарный;подход;реферирование;специальность;Russian language;foreign;international;communication;method;interdisciplinary;approach;abstracting;specialty |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Кравцова Т.А., Король А.В., Муравйова О.М. Використання міждисциплінарного підходу у викладанні російської мови як іноземної студентам 4-го курсу (навчання реферування). Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 2(20). С. 337-345. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто роль міждисциплінарного підходу у викладанні російської мови як іноземної. Визначено проблеми навчання іноземних студентів мови спеціальності. Відзначено перспективи створення навчальних посібників для іноземних студентів економічних спеціальностей. The new social order requires teaching Russian as a foreign language as a means of international communication, forming a foreign student’s personality that absorbed the values of Russian language cultures and preparing for communication in all spheres of life. These ideas are reflected in the definition of new goals and approaches to teaching Russian as a foreign language in the universities. The article examines the role of the interdisciplinary method of teaching Russian as a foreign language. The problems of international students language specialty are outlined. The perspective of creating tutorials for foreign students of economic specialties are identified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1652 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_2_36.pdf | 306.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.