Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1652
Название: | Використання міждисциплінарного підходу у викладанні російської мови як іноземної студентам 4-го курсу (навчання реферування) Using of interdisciplinary approach in teaching russian as a foreign language for the students of the fourth year (teaching abstracting) |
Авторы: | Кравцова, Тетяна Анатоліївна Король, Аліна Валентинівна Муравйова, Олена Миколаївна |
Ключевые слова: | російська мова;іноземний;інтернаціональний;спілкування;метод;міждисциплінарний;підхід;реферування;спеціальність;русский язык;иностранный;интернациональный;общение;метод;междисциплинарный;подход;реферирование;специальность;Russian language;foreign;international;communication;method;interdisciplinary;approach;abstracting;specialty |
Дата публикации: | 2014 |
Издательство: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Библиографическое описание: | Кравцова Т.А., Король А.В., Муравйова О.М. Використання міждисциплінарного підходу у викладанні російської мови як іноземної студентам 4-го курсу (навчання реферування). Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 2(20). С. 337-345. |
Краткий осмотр (реферат): | Розглянуто роль міждисциплінарного підходу у викладанні російської мови як іноземної. Визначено проблеми навчання іноземних студентів мови спеціальності. Відзначено перспективи створення навчальних посібників для іноземних студентів економічних спеціальностей. The new social order requires teaching Russian as a foreign language as a means of international communication, forming a foreign student’s personality that absorbed the values of Russian language cultures and preparing for communication in all spheres of life. These ideas are reflected in the definition of new goals and approaches to teaching Russian as a foreign language in the universities. The article examines the role of the interdisciplinary method of teaching Russian as a foreign language. The problems of international students language specialty are outlined. The perspective of creating tutorials for foreign students of economic specialties are identified. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1652 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 2 (20) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_2_36.pdf | 306.87 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.