Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11160
Назва: О двойственности современного антиплатонизма
Інші назви: Про двоїстість сучасного антіплатонізма
On the duality of the modern antiplatonizm
Автори: Прокопенко, В. В.
Ключові слова: Платон;антіплатонізм;освіта;Ніцше;Платон;антиплатонизм;образование;Ницше;Plato;antiplatonizm;education;Nietzsche
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Прокопенко В. В. О двойственности современного антиплатонизма. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2014. № 7. С. 153-157.
Серія/номер: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 7
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута антіплатонічна традиція в сучасній філософії. Автор стверджує, що витоки цієї традиції слід шукати в роботах Ф.Ніцше. У творчості Ніцше автор підкреслює його педагогічну філософію, спрямовану на виховання принципово нової людини. Ця філософсько-педагогічна доктрина – антіплатонічна, вона є рішуче спрямованою проти проекту філософської пайдейи Платона. Автор статті, проте, стверджує, що в питаннях філософської педагогіки, Ніцше не тільки протистоїть Платону, але й знаходиться в глибокій залежності від платонівських ідей.
В статье рассмотрена антиплатоническая традиция в современной философии. Автор утверждает, что истоки этой традиции следует искать в работах Ф.Ницше. В творчестве Ницше автор выделяет его педагогическую философию, направленную на воспитание принципиально нового человека. Эта философско-педагогическая доктрина – антиплатонична, она резко направлена против проекта философской пайдейи Платона. Автор статьи, однако, утверждает, что в вопросах философской педагогики Ницше не только противостоит Платону, но и оказывается в глубокой зависимости от платоновских идей.
The article discusses antiplatonic tradition in modern philosophy. The author argues that the origins of this tradition to be found in the works of Friedrich Nietzsche. In Nietzsche`s doctrine the author identifies his pedagogical philosophy, which is aimed at the education of fundamentally new man. This philosophical and pedagogical doctrine is antiplatonic and sharply directed against the project of philosophical paideia of Plato. The author, however, argues that Nietzsche not only opposed to Plato in the matters of philosophical pedagogy, but is in dependence from Platonic ideas.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11160
ISSN: 978-617-619-144-5
Розташовується у зібраннях:№ 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2014_7_23.pdf449.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.