Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопенко, В. В.-
dc.date.accessioned2022-10-31T08:08:33Z-
dc.date.available2022-10-31T08:08:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПрокопенко В. В. О двойственности современного антиплатонизма. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2014. № 7. С. 153-157.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-619-144-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11160-
dc.description.abstractУ статті розглянута антіплатонічна традиція в сучасній філософії. Автор стверджує, що витоки цієї традиції слід шукати в роботах Ф.Ніцше. У творчості Ніцше автор підкреслює його педагогічну філософію, спрямовану на виховання принципово нової людини. Ця філософсько-педагогічна доктрина – антіплатонічна, вона є рішуче спрямованою проти проекту філософської пайдейи Платона. Автор статті, проте, стверджує, що в питаннях філософської педагогіки, Ніцше не тільки протистоїть Платону, але й знаходиться в глибокій залежності від платонівських ідей.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена антиплатоническая традиция в современной философии. Автор утверждает, что истоки этой традиции следует искать в работах Ф.Ницше. В творчестве Ницше автор выделяет его педагогическую философию, направленную на воспитание принципиально нового человека. Эта философско-педагогическая доктрина – антиплатонична, она резко направлена против проекта философской пайдейи Платона. Автор статьи, однако, утверждает, что в вопросах философской педагогики Ницше не только противостоит Платону, но и оказывается в глубокой зависимости от платоновских идей.uk_UA
dc.description.abstractThe article discusses antiplatonic tradition in modern philosophy. The author argues that the origins of this tradition to be found in the works of Friedrich Nietzsche. In Nietzsche`s doctrine the author identifies his pedagogical philosophy, which is aimed at the education of fundamentally new man. This philosophical and pedagogical doctrine is antiplatonic and sharply directed against the project of philosophical paideia of Plato. The author, however, argues that Nietzsche not only opposed to Plato in the matters of philosophical pedagogy, but is in dependence from Platonic ideas.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 7-
dc.subjectПлатонuk_UA
dc.subjectантіплатонізмuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectНіцшеuk_UA
dc.subjectПлатонuk_UA
dc.subjectантиплатонизмuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectНицшеuk_UA
dc.subjectPlatouk_UA
dc.subjectantiplatonizmuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectNietzscheuk_UA
dc.titleО двойственности современного антиплатонизмаuk_UA
dc.title.alternativeПро двоїстість сучасного антіплатонізмаuk_UA
dc.title.alternativeOn the duality of the modern antiplatonizmuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2014_7_23.pdf449.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.