Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9064
Назва: Innovative marketing technologies for conditions of organic production
Автори: Kvyatko, Tetiana
Ключові слова: world market;organic products;consumer demand;business area
Дата публікації: 2019
Видавництво: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach
Бібліографічний опис: Kvyatko T. Innovative marketing technologies for conditions of organic production. Innovative tools for socio-economic systems' development : monograph 25; Edited by O. Mandych, A. Ostenda. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019. P. 158-164.
Короткий огляд (реферат): The analysis of development trends of the world market of organic products and the Ukrainian market of environmentally friendly products. It is determined that today in Ukraine, in addition to creating a favourable legislative framework for increasing the consumption of organic products, it is necessary to develop this market segment, consumer demand and, accordingly, popularize organic products among the population and improve the tools for promoting them on the markets. It was established which marketing tools are able to dynamically influence the development of the Ukrainian market of organic products, as well as the possible risks and benefits of promoting this business area.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 978–83–955125–0–6
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9064
Розташовується у зібраннях:Innovative tools for socio-economic systems' development

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tetiana_Kvyatko_article_158_164.pdf375.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.