Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9064
Название: Innovative marketing technologies for conditions of organic production
Авторы: Kvyatko, Tetiana
Ключевые слова: world market;organic products;consumer demand;business area
Дата публикации: 2019
Издательство: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach
Библиографическое описание: Kvyatko T. Innovative marketing technologies for conditions of organic production. Innovative tools for socio-economic systems' development : monograph 25; Edited by O. Mandych, A. Ostenda. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019. P. 158-164.
Краткий осмотр (реферат): The analysis of development trends of the world market of organic products and the Ukrainian market of environmentally friendly products. It is determined that today in Ukraine, in addition to creating a favourable legislative framework for increasing the consumption of organic products, it is necessary to develop this market segment, consumer demand and, accordingly, popularize organic products among the population and improve the tools for promoting them on the markets. It was established which marketing tools are able to dynamically influence the development of the Ukrainian market of organic products, as well as the possible risks and benefits of promoting this business area.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): 978–83–955125–0–6
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9064
Располагается в коллекциях:Innovative tools for socio-economic systems' development

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tetiana_Kvyatko_article_158_164.pdf375.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.