Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8797
Назва: Маркетинг та його значення у функціонуванні підприємств
Автори: Бобро, І. І.
Науковий керівник : Онегіна, В. М.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Бобро І. І. Маркетинг та його значення у функціонуванні підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 1. С. 6-7.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8797
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 1_ 2017-6-7.pdf592.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.