Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/8797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorОнегіна, В. М.-
dc.contributor.authorБобро, І. І.-
dc.date.accessioned2022-10-14T10:36:00Z-
dc.date.available2022-10-14T10:36:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБобро І. І. Маркетинг та його значення у функціонуванні підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 1. С. 6-7.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8797-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 1-
dc.titleМаркетинг та його значення у функціонуванні підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 1_ 2017-6-7.pdf592.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.