Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8797
Title: Маркетинг та його значення у функціонуванні підприємств
Authors: Бобро, І. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Онегіна, В. М.
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Бобро І. І. Маркетинг та його значення у функціонуванні підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 1. С. 6-7.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8797
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 1_ 2017-6-7.pdf592.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.