Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8758
Назва: Сутність визначення та особливості теорії маркетингу інновацій
Автори: Яковлєва, В. В.
Онєгіна, О. С.
Шевченко, Ю. Ю.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Яковлєва В. В., Онєгіна О. С., Шевченко Ю. Ю. Сутність визначення та особливості теорії маркетингу інновацій. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 155-157.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8758
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-155-157.pdf463.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.