Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorЯковлєва, В. В.-
dc.contributor.authorОнєгіна, О. С.-
dc.contributor.authorШевченко, Ю. Ю.-
dc.date.accessioned2022-10-14T09:01:18Z-
dc.date.available2022-10-14T09:01:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЯковлєва В. В., Онєгіна О. С., Шевченко Ю. Ю. Сутність визначення та особливості теорії маркетингу інновацій. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 155-157.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8758-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.titleСутність визначення та особливості теорії маркетингу інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-155-157.pdf463.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.