Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8604
Title: Семантика комерційного найменування та торговельної марки як засіб соціальної комунікації у суспільстві споживання
Other Titles: Семантика коммерческого нименования и торговой марки как способ социальной коммуникации в обществе потребления
Semantics of commercial name and trademark as a means of social communication in consumer society
Authors: Жукова, Анна Ігорівна
Keywords: комерційне найменування;торговельна марка;інтелектуальна власність;суспільство споживання;семантика;коммерческое наименование;торговая марка;интеллектуальная собственность;общество потребления;семантика;commercial name;trade mark;intellectual property;consumer society;semantics
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Жукова А. І. Семантика комерційного найменування та торговельної марки як засіб соціальної комунікації у суспільстві споживання. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2021», 2 грудня 2021 р. Харків: ДБТУ, 2021. С. 128-135.
Abstract: У статті розглядаються питання властивостей комерційного найменування та торговельної марки при побудові знаково-комунікативного послання про інформацію щодо діяльності і продукції від юридичної особи до споживачів. Розкривається правова природа виникнення та захисту прав на торговельні марки і комерційні найменування, їх використання як комунікативних засіб, враховуючи реалізацію основних функції: інформаційної, ідентифікаційної та рекламної.
В статье рассматриваются вопросы свойств коммерческого наименования и торговой марки при построении знаково-коммуникативного послания информации о деятельности и продукции от юридического лица к потребителям. Раскрывается правовая природа возникновения и защиты прав на торговые марки и коммерческие наименования, их использование как коммуникативное средство, учитывая реализацию основных функций: информационной, идентификационной и рекламной.
The article deals with the properties of a commercial name and brand. Building a symbolic and communicative message of information about activities and products from a legal entity to consumers. The legal nature of the protection of rights to trademarks and commercial names is revealed. Using them as a communication tool, taking into account the implementation of the main functions: information, identification and advertising.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8604
Appears in Collections:2. STUDIA SLOBOZHANICA.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskij gumanitarij 2021-128-135.pdf429.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.